Monday, April 20, 2009

prag mektupları 4: son bir sigara saralım

Sun, Apr 19, 2009 at 11:55 AM

pragin hapcisini torbacisini elimle koymus gibi gittim buldum. simdi etrafta takiliyorum sokkalar mokaklar; arada giriyorum bir yerde bi bira cakiyorum. neyse gide gide bi tane parka geldim. ama kocaman bisey, agaclar heykeller cok da guzel mekan. ama kardesim bir memlekette nerde yesillik sote yer vardir, oranin hapcisi ayyasi ordadir. parka girdim ki prag'in iti kopugu ne kadar ise yaramaz adami varsa toplanmis. bankta siringayla eroin ceken vardi yahu!

bunlar tabi beni gorunce bi irkildiler. tabi ustumde de deri ceket siyah bere sivil polis gibi girdik mekana. neyse baktilar sivil degilim pis pis kesmeye basladilar beni. aynen ben de pis pis baktim bunlara. sonucta samsun cocuguyuz, ceditte buyuduk elin praglisindan mi korkacam. zaten pragda yasayan adam ne kadar belali olabilir aga, cennet gibi mekandasin ne belasi ne kavgasi. gelsinler cincine bir girsinlerde torbaci gorsunler.


neyse ben de boyle hic istifimi bozmadim, yengec yuruyusunun de dozunu artirdim ki yureklere korku salayim iyice. lan aslinda var ya, bi ustume yuruseler ebemi skerler, izbandut gibi herifler hepsi. bir yandan da zaten kacis yollarini kesiyorum, kavga olursa ne tarafa topuklayayim hesabi. ama bunlar pisti tabi anadolu delikanlsini karsilarinda gorunce. oyle yurudum ciktim gittim parktan...

2 comments:

Gaia Skywalker said...

Manita nooldu yahu? Esamesi okunmuyor son mektupta???? Çakal sürüsüne yenildim deme sakın!
Final mutlu son olmalıydı, kapıp getirmeliydin kızı be kaplancık!

onkaplan said...

baska bi mektup daha var, onu yazmadim buraya, sonucta aile var ayip olur diye...

ama prag semalarinda ay yildizli bayragimiz dalgalandi diyeyim:)

 
Related Posts with Thumbnails