Monday, April 20, 2009

prag mektupları 2: çakallar puslu havayı sever

Sat, Apr 18, 2009 at 12:32 AM

millet; simdi tabi burada bilimsel amaclar icin bulunuyorum, sempozyum var bi tane ona katiliyorum. iste mimarlikta egitim mi mimari politikalar mi oyle bi skim biseyler pek dinlemedim ne diyolar.

neyse iste bugun takim elbiseyi cekip canti gibi girdim ortama, ortam entel mimar kari dolu ama bi yanda da hostes cek kizlari var benim aklim onlarda. millet biseler tartisiyo ben kizlari kesiyorum acep nasil yanasiriz diye. bir iki kesik-gulumseme filan aldim iyice cesaretlendim tabi ama aga bu cek kizlari cok uzun lan. bir de topuklu ayakkabilari giymisler hepsi olmus heykel gibi. neyse iste ben tabi icerde de nerde guzel kari var hepsini tespit etim arada bunlara da kesik atiyorum entelde olsa avrupali sonucta bi yolunu buluruz diyorum.

boyle boyle ben bunaldim icerdeki konusmalardan disari ciktim hostes kizlarla kesisiyorum koseden. derken icerdeki guzel manitalardan biri cikti disari kahve mahve aldi disariyi seyrediyo; ayni filimlerdeki gibi ha. hemen gittim yanina "siz de mi partiden sikildiniz" dedim. avrupalinin hali baska tabi hemen gulumsedi, dedi "mimar misin?" oglum mimarin krali oldum orada. hatun fransiz bu arada bi tane dergi mi biseler icin kulturel haberleri topluyo o ayak gelmis bu sempozyumu izliyor. tabi kiz mimarliktan anlamiyo diye verdim ayari, atiyorum tutuyorum. mimariden girdim ab'den ekonomiden ciktim. lan kiz dedi ki "icerdeki tartisma hakkinda ne dusunuyosun?" tabi benim olaydan bi haberim yok icerde ne donuyor, konuyu bile bilmiyorum. dedim ki buna "ya bosver bu mimar milleti bayilir tartismaya, ben kendimi bildim bileli her toplantida tartisiyo bunlar, turkiyedekiler de boyle" dedim. kankalar hatun bu sefer dedi ki "aa neler tartisiliyor turkiyede su siralar?".. kiz tabi bilgilenmek istiyo gazeteci kimligi var bi yandan, tehlikeli sularda yuzuyorum yani. kem kum ettim, ee..uu dedim, "let me think" filan diye zaman kazanmaya calisiyorum filan, en son "egitim sistemi" diye salladim ama gulmemek icin de zor tutuyorum kendimi, allahtan yuttu manita. nerden bilsin tabi bunun bizim orda yillarin harli geyigi oldugunu...

neyse yani baktim entel muhabbetin sonunda elimize alacaz, manita durumu cakacak hemen topu kanatlardan merkeze aldim direk kaleyi gordum! dedim pragda guzel ortamlar biliyorum, takilalim beraber bi aksam! pariste iki yabanci hesabi. tamam dedi yarin aksama randevulastik.

neyse, insallah su deplasman macindan alnimizin akiyla cikacaz yarina. yurt ici yurt disi tum ###* camiasinin yuku sirtimda allah utandirmasin. lan o degil de askerden de yeni geldik sayilir sampanyayi erken patlatmayalim moruklar?

*: burayi sansurledim, gizli cemiyetimiz desifre olmasin deyu

1 comment:

Gaia Skywalker said...

Allam allam... Toplantı arasında Business centerın birinde postlarını okuyup kikirdediğime inanamıyorum, ki millet burada 1 mayıs münasebetiyle birbirini yiyo, biz de manyak gibi bilimsel oturum tartışıyoruz, aynen senin halet-i ruhiye anlayacağın :D
Son tahlilde yorumum şudur: ülkemizi başarıyla temsil etmişsin kaplancık :))
Selamlar...
ps. örgüt üyesi olarak, deşifre etmemeni taktirle karşılıyorum...

 
Related Posts with Thumbnails