Sunday, April 19, 2009

prag mektupları 1: ortam süper fiyatlar uygun

ayıptır söylemesi prag'da bulundum bir süre, ordayken de çok güzel kankalardan oluşan bir ortama düzenli mail atabilme imkanım oldu. şimdi bunlar mail listelerinde kaybolup gideceğine bari şurada dursun, kimse okumasa da arada açar eski günleri anarız hesabı. evet, ilk mektupla başliyrüz:

Thu, Apr 16, 2009 at 3:13 PM

selamlar millet.

oglum biz yillardir coplukte yasiyormusuz soyleyeyim. nasil bir sehir, nasil bir ortam anlatamam. cek kizlari da dendigi kadar var, agzim acik kiro gibi dolasiyorum burda. sutyenin icad oldugu henuz cek topraklarina ulasmamis, zaten gordugum kadariyla ihtiyaci da yok ablalarin.

bir de yayalara bir ihtimam var anlatamam kankalar. soyle kaldirimdan ayagimi yola atiyorum, urkek kedi gibi-buradan alismisiz ya- etrafi kollayip karsiya gececem kosarak, lan butun arabalar duruyor yol veriyor. hala alisamadim,etrafa bakiyorum neye durdular la bunlar diye. medeniyetin hali baska aga! simdi otelin internet odasindayim ordan seyediyorum, birazdan kacacam ortamlara akayim gene. hadi gorusuruz, fotolar donunce.

3 comments:

Gaia Skywalker said...

Pek muhterem Samuray,
Prag senin neyine? :D Her ortamda efelenebilen samurayın bünyesine ters...
Chech ya da (chick mi demeliyim?)kızlarından hala bir manita yapmadan döndüysen hele, Prag bulunması lisedeki radyo açma girişiminden öteye geçememiş bir eylemler topluluğudur kanaatimce!
Takipteyim :))

onkaplan said...

cek milletinden degil ama diger yazilarda bahsi gecen fransiz manitayla bi maceram oldu, ayip olmasin aile var diye sonuncu mektubu yayinlamadim zaten...

bu arada samuray adrsini degistirdim daha iddiasiz biseyle...

arada degismek lazim...

mad said...

valla ekşisözlükten geldim buralara
ama bu hikayenin devamı niye yohhh...
meraklandırın şimdi

 
Related Posts with Thumbnails