Monday, April 20, 2009

prag mektupları 3: devam kavgaya devam!

Sat, Apr 18, 2009 at 3:29 PM

kanks! (kanks ne amina koyayim? hep askerden sonra oldu bu ha)

oglum bu avrupa entelijanyasi meger yamyamin cakalin kraliymis. simdi belgesellerde aslan avini yerken ormanin iti kopugu buna musallat olur etin orasindan burasindan tirtiklar ya. hah iste ayni o durumdayim kankalar!

bugun gittim gene sempozyum mekanina, ortami kesiyorum bakiyorum bizim slyviet (manitanin adi bu yazilisi biraz daha karisik ama aslinda) nerde diye. arayi sogutmadan hemen muhabbete gireyim ki iyicene bir percinlensin sevdamiz istiyorum, daglara taslara yazilsin. lan neyse kahve arasi oldu, bir de ne goreyim: bu slyvie bi masada etrafinda da genci yaslisi bi cakal surusu cember yapmis, bir muhabbet bir makara. oha dedim be amina koduklarim emege saygi be. neyse ben masaya dogru bir yarma harekati yapacam ama firsat kolluyorum, cunku bu halde girersem o ablukadan cikamam' orada sehit duserim kuzuyu kaybederiz. adamlar kimbilir nasil entel muhabbetler ceviriyor, altindan kalkamayiz ki. bizimkisi tek sikimlik kursundu onu da dun harcadim, bugune de aska ve devrime dair iste allah ne verdiyse girecem olaya. ama iste bu yamyamlarin ablukasini kiramadim canlar. ulan herifler de oyle bi yamyam ki biri gidiyo oburu geliyo, kizi yalniz birakan yok.

neyse, ben bi punduna getirdim bunun yanina damladim sonradan. hav areyu mavaryu filan. niyetim aksami confirme etmek, aradan gume gitmesin, ya dedim "aksam bulusuyoruz dimi pragi gezdireyim sana" (iki gunde de pragin kurdu oldum ha, bi striptiz bari bulamadim annakoyim) manita demesin mi "ya ben cok yorgunum, sanirim bu aksam erken yaticam fazla oyalanmasak!" lan artik bu avrupali cakallar kizin aklini nasil celdi ne dediler bilmiyorum ama goz gore gore elimdeki ekmegi calmaya tesebbus ediyor herifler.

simdi sempozyum bitti, aksami bekliyorum moruklar. mucadele suruyor, onkaplan direniyor, savasiyor! gerekirse otelinin onunde elimde sarap sisesi sabaha kadar beklerim, yapmadigimiz is degil...

No comments:

 
Related Posts with Thumbnails