Monday, June 08, 2009

Fantom'un Yüzünü Gören Ölür!




Şimdi sürekli genç kızlardan mailler alıyorum, diyorlar ki "onkaplan bey blogunuzun hastasıyız, sizi de çok çekici buluyoruz, ama bu onkaplan ne demek bir açıklasanız?" (külliyen yalan!)

E tabi internetti bilmem neydi derken çizgi roman mı kaldı ki genç kızlar Kızılmaske'yi bilsin, Baltalı İlah'ı, Conan'ı sevsin? Gerçi bunlar zaten ekseriyetle erkek çocuklarının kahraman bellediği simalardı ama az sayıda da olsa meraklısı bayan arkadaşlar var, biliyorum.

Ama şimdi ben bir ortamda; "10 kaplan", "Eden adası", "fısıldayan koruluk" dediğimde kimse neden bahsettiğimi anlamıyorsa ben neyleyeyim böyle gençliği, böyle yeni nesli. İletişim sorunu yaşıyorum lan resmen!... Bizim zamanımız geçip gidiyor mu ne?

Ama ne diyor büyük şair Iron Maiden "Wasted Years" adlı eserinde: "kaybolan yıllarına üzülme/ yaşadıkların altın yıllarındır"

1 comment:

Gaia Skywalker said...

Fantastik bir felsefeyle bitirmişsin kaplancık (İmdiii, çizgi roman KAHRAMANI modelinize "cık ve veya cik" eklememden incinebileceğinizi düşünedurayım...)...
On Kaplanı anladık da, elektronik günlüğünüzün hasta grubu üyelerinden biri olarak :P, "Delikanlılığın kitabı bu şekilde mi yazılıyor?" diye sormadan geçemedim.

 
Related Posts with Thumbnails