Thursday, November 03, 2011

Look who's back!

Evet, tam 1 yıl sonra yeniden merhaba sevgili sanatseverler. 1 yıl boyunca buraya hiç yazmayınca başta kim ki duk ve lars von trier olmak üzere bütün sinema dünyası bir şenlik havasına girmişti ama bu mutlulukları fazla uzun sürmeyecek. çünkü, look who's back bitch! who's back!

Sinema dünyasına sıra gelecek, hepsinin ifadesini alıcam. Meydanı boş bulduk sanmasınlar. Lars von trier ibnesi, sana büyük laflar hazırladım. Zaten hitler mitler bir şeyler demişsin ortalığı karıştırmışsın...

Ama önce bu 1 yılı bir değerlendirelim kankalar, ne yaptık ne ettik?

Evvela bu 2011 yılı benim için çok sikimsonik bir yıl oldu ayıptır söylemesi. Ya arkadaş, musubetin her türlüsü geldi beni buldu. Bakalım şu cenabet yılı bir bitirsek rahatlayacam...

İş, güç filan.. onu geç, standart (allah standarttan ayırmasın. yalnız şunun filmindeki en tırıvırı adamın bile kucağına süt gibi manita oturdu, bu nasıl kaybetmek gardaş?). Spor desen,  dediğim gibi sakatlıktan, musubetten doğru dürüst form tutamadık bu sene. Başka? Başka da bir şey yok ha. Ulan hakkaten çok boş bir hayatım varmış ha. Bir yaptığım bir sipor var, şimdi buradan ne olduğunu zikredip de arkamdan "hava basıyo, artistlik yapıyo" dedirtmek istemiyorum, onu da çıkarınca resmen hayatımda bir şey kalmadı. Sebze gibi oldum...

Neyse, sanata dair, aşka, devrime ve yaşanmışlıklara dair sohbetlerle gene buralarda olucam merak etmeyin. Yalnız benim yokluğumdaki sürede tek sponsorum Samsunsporlular Çay Ocağı kapandı, acımız büyük. Hele de süper lige geri döndüğümüz şu dönemde. Yani gençler, bu sofra kurtlar sofrası, bu değirmen susuz dönmüyor, bir çay çorba parası bir şeyler ayarlayın şu sponsorluk işini halledelim. 

yours sincerely...



5 comments:

kerem said...

Hosgeldin gurban. Ozledik. Yazma faaliyetlerini azaltmistin son zamanda tum mecralarda.

depik said...

Çay ocağına çok üzüldüm lan. Ankara'ya gelince gidecektim oraya.

Bu arada söylmediğini ben söyleyeyim. onkaplan dağcı. hatta alpinist. çok kaslı kolları ve sütun gibin bacakları var.

onkaplan said...

yalnız sütun gibi bacaklar doğru, artroskopiden önce tıraş ettiler kompile pırıl pırıl oldu bacaklar.. valla baya iyi oldu öbürünü de ben tıraş edecem, gizli ibnelik de var çünkü...

kerem said...

Olm tras olmadik bi bacaklar kalmisti zati...

onkaplan said...

öyle deme kızlar böyle seviyor, yımırta gibi

 
Related Posts with Thumbnails