Thursday, December 17, 2009

Dostça bir sitem: duyun feryadımı

Lan oğlum yıllardır şurada iyi kötü yazıyorum çiziyorum, daha 4 tane izleyicim var bu nasıl iş? Arada şu "sonraki blog" şeyinden bakıyorum rastgele ne çıkarsa, bazen de böyle takipçisi bol sitelerin takipçi profillerine bakıyorum, en antin kuntin blogun bile onlarca, yüzlerce izleyicisi var arkadaş. Bilhassa da yazarı bayansa var ya çoştukça çoşmuş millet, yorum yapmak için birbiriyle yarışıyor. Lan ibneler yanyana dururken süper ligde haftanın tartışmalı pozisyonlarından başka muhabbetimiz yok; manitasal bloglara gelince herkes kitap kurdu, herkes sinefil oluyor.

İzleyen arkadaşları tenzih ediyorum, lafım bizim Samsunsporlular Çayocağı ahalisine. Ya arkadaş o kadar reklamınızı yapıyorum şuradan, daha biriniz de girip şu sayfayı okumamışsınız, eşe dosta "şu arkadaş da çok şahane bir insan, aşka ve devrime dair çok güzel şeylerden bahsediyor" dememişsiniz ayıp yaa.

Bak bu yola 2005 senesinde çıktık, sene oldu 2010 daha 4 (yazıyla dört) izleyicim var. Emeğe saygı, repleri unutmayalım...

işte isyanımın fotoğrafı. aynı bu şekilde kaderime kahrediyorum şu an...

7 comments:

depik said...

abi genç kız blogu diye bişey var. sana 3-4 tane gösteririm. 300-500 izleyicili. "bugün kedişim kanepeye işedi" temalı şeyler yazıyolar. takip edenlerin alayı da kız kendine vercek mi sanıyo artk nedir tam anlamadım.

onkaplan said...

hadi bakalım 5 olmusuz bu arada...

az ama öz hesabı...

Anonymous said...

Live Girls

Nackte Weiber

Cam to Cam Sex

onkaplan said...

al buyur... gele gele spam yorum geldi anasını satayım, live girls cam sex anca bunlar yazıyor bize de...

Restless Librarian said...
This comment has been removed by the author.
onkaplan said...

vay be... dogru diyosun abi. duygulandim simdi, ezildim karsinda...

kerem said...

olm ben 6 yasimdan beri tkip ediyorum lan seni...

 
Related Posts with Thumbnails