Friday, July 06, 2007

benim sadik yarim fashion tvdir

öyle bir muhitte yaşıyorum ki; evden çık güvenlik caddesindesin, 10 dakkada tunalıdasın, 15 dakkada kızılaydasın. son derece de nezih bir yer, ankaranın aristokrat kesimi burda yaşıyor adeta. arada bakkala çıkıyorum evden, caddede şık şık teyzeler, beyamcalar, efendim güzel güzel ablalar, manitalar... biz de böyle şort tişört inşaat amelesi gibi dolanıyoruz ortalıkta. ondan sonra da vay efendim çok yalnızım da, ağlasam gözyaşlarıma dokunurmusun da duygusal bir takım şeyetmeler...babayı dokunurlar sana bu kafayla..

neyse işte, baktım bu gidişat gidişat değil, manitaların en işlek olduğu semtte hamam böceği gibi yaşıyoruz, kuruyup gidecez; ortamlara akmaya karar verdim.

bu şiarla yola çıkıp, zaten dünden hazır olan ev arkadaşlarını da kafalayınca random denen mekana aktık dün akşamüstü, usulca. böyle neyşınıl coğrafikte, aslanlar kaplanlar dereden su içen antilop sürüsünü çevirir ya, işte öyle önce bi sinsi sinsi inceledik mekanı en güzel yer neresi, manitaları en iyi nerden keseriz diye. yalnız ortamda çok cevvalmiş be kardeşim, nasıl türlü türlü manita dolu her yer, nereye bakacağını şaşırırsın o derece.

tabi bunun yanında bolluğu duyan gelmiş, çakal kaynıyor ortam. bütün stratejik masaları da kapmış ibneler, ücra kerbela masaları var bir tek, duvarları izliyosun... hemen soteye yattık köşede, masa boşalsın diye bekliyoruz filan neyse , baktım masanın birindeki çakal sürüsü koca fıçıyı (hani böyle geliyoya masaya kocaman, musluğu var doldurup içiyon çeşme hesabı ondan) devirmiş, tabi manitalardan ışık gelmeyince vermişler kendilerini biraya, çereze. kafalarda bir milyon olmuş, dedim bunların kalkması yakın, aportta duralım ziyan olmayalım kıyılarda köşelerde.

velhasıl kelam masaya oturduk oturmasına da, akıbetimiz aynı oldu canlar, tarih tekerrür etti dostlar. hani o belgesellerde antilop sürüsü vaziyete uyanır da direk topuklar ya, aslanlar da boynu bükük geri döner otu samanı kemirir açlıktan, bizimkisi de öyle oldu işte...

eve gittik, açtık fashion tv izledik anasını satayım, bir geceyi daha böyle heba ettik.

8 comments:

Gaia Skywalker said...

Hahahaaaaa....
Random'da dart oynaman lazimdi senin, manitalar o oyuna feci takiklar soliiim :D
En sahane sote alani aslinda,
Dusun bak, hem sportif gorunuyosun hemide bira, irt, zirt icmeden oynayamiyosun....
Al eline 3 sopa at atabildigin kadar!!!!

Oturdugun servisin kizilaya giden topezi huzur evi servisi gibi ayrica, mahallede olmaz o isler :D sen Randomda, daha sahanesi Golden'da soteye yat!!! Bir gun elbet olacak, uzulme...

Hayirli haberlerini bekliyoruz :D

e.

onkaplan said...

iyi diyosun da elimizin ayari yok ki, garsonu marsonu vururum yanlislikla rezil oluruz cumle aleme...

ayrica yillar yili tiskinirim ben barlarda dart oynayan adamlardan...

farlimas said...
This comment has been removed by the author.
Gaia Skywalker said...

Konus bacim konusss.... :D

Sen bunlari okuyoken manitalari vuruyolar samuray, ona gore...

Ancak hakkini yemiim dart igrenc bi spor (eger sporsa tabe :))...
Bi cesit turk kasi yapma sporu (Efes takviyeliiii)!!!!
Eeeee, bull'u bulana kadar atcaksin baska care yok, garsona, komiye, bulasikciya dikkat, aman diimmmmm :P
sonrasini sen bilin ustad...
Manitayi kapinca gerisi hikaye zatennnnn.... :D

e.

Gaia Skywalker said...

Bisi soolicemmmm!!!!

Sen benim linkimi nie koymuyosun bakiim!!! hiii?
Ne o oole yabanci gibin!!! :D
Bozuluyorum amaaaaaaaaaaa...

onkaplan said...

yahu ben o link nasil konur bilmiyorum, bi ara aradik bulduk koyduk bi kac tane sonra unuttum nasil oldugun oyle kaldi.

usenmeyip olayi cozdugumde ekleyecem herkesi, endiseye mahal yok...

Gaia Skywalker said...

pekihühühüühüüüüüühühühühühühühühüüüüüüü!!!!!

kerem said...

Lan bu benim bekarliga veda partisi degil mi?

 
Related Posts with Thumbnails